پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

شنبه 18 می 2024
پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

تربیت نیروی انسانی ماهر توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی شبستر

گفتگویی داشتیم با سرکار خانم دکتر دهقان ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی شبستر با توجه به آغاز ثبت نام رشته های مختلف کاردانی و کارشناسی در مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان شبستر بدین شرح می باشد.

سرکار خانم دکتر دهقان ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی شبستر اعلام نمودند: یکی از وظایف که همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه های علمی کاربردی به عهده دارند تربیت نیروی انسانی ماهر و نیروهایی که مورد نیاز جامعه است، دانشگاه ها به تربیت کاردان؛ کارشناس؛ کارشناس ارشد و دکترا در رشته‌های مختلف می پردازند.
دانشگاه علمی کاربردی واحد شبستر در حل مسائل و مشکلات جامعه نقش بی بدیلی دارد با تحقیق و پژوهش و کارهای تحقیقاتی مشکلات جامعه را مورد بررسی و شناسایی می نمایند و به ارائه راهبردهای لازم می پردازند پس از بررسی های لازم رشته های رفتار با مشتری، دستیار دندانپزشکی و… از رشته های نیاز با منطقه شناسایی شده است که رشته های مورد نیاز را به واحد استانی اعلام کردیم که تا انشالله تا در آینده نزدیک بتوانیم این رشته های جدید را هم در کنار سایر رشته های دانشگاهی برای تحصیل دانشجو های عزیز داشته باشیم.
در ادامه افزودند: دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم و شغل محور است واز طریق سازمان سنجش دانشجو می پذیرد ،فارغ التحصیلان آن سریعتر وارد بازار کار می شوند. در طی یک سال اخیر با اصناف مختلف منطقه در زمینه های مختلف همکاری داشتیم و خوشبختانه استقبال خوبی هم داشته است در یکی از موارد برای آموزش مشاورین املاک سطح شهرستان شبستر ۲۸۰ ساعت آموزش فشرده برگزار گردید.
دوره های مقطع کارشناسی ناپیوسته
مهندسی فناوری صنایع غذائی – صنعت شیرینی و شکلات – حسابداری گرایش امور مالی – حقوق ثبت اسناد و املاک
دوره های مقطع کاردانی ناپیوسته
تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی – حسابداری مالی- معماری شهری – تکنولوژی آموزشی- حقوق ثبتی – توسعه دهنده وب – صنایع غذایی شیرینی سازی
گزارش تهیه شده
توسط هادی مروتی شانجانی

لینک کوتاه خبر:

https://ahalishanjan.ir/?p=10337

تیلیغات شما اینجاست

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پر بازدید ترین ها
  • داغ ترین خبر ها