پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

شنبه 18 می 2024
پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

پایگاه خبری شانجان

شانجانی ها همچنان در انتظار حل مشکلات آنتن دهی روستایی

به گزارش خبرنگار روستا شانجان ، زیرساخت‌های ارتباطی از جمله آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستای شانجان آنگونه که باید، توسعه نیافته است و کمبودهای زیادی از این نظر در شهرستان شبستر وجود دارد که سبب بروز مشکلات و مهاجرت جوانان به حاشیه شهرهای اطراف روستا شده است.

در زمینه اینترنت، همراه اول و ایرانسل، زیر ساخت های مخابرات، عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی مناطق روستا و راه‌های جاده ای و برخی مسائل دیگر در این زمینه دچار مشکلات عدیده‌ای از جوانان است که نیازمند توجهات ویژه مسئولان است.

رئیس شورای اسلامی روستای گردشگری شانجان در گفتگو با خبرنگار شانجان اظهار داشت: مشکل وضعیت اینترنت و عدم آنتن دهی خطوط همراه اول و ایرانسل در برخی مناطق روستا باعث شده هر ساله برخی جوانان روستا به شهرها مهاجرت کنند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان شبستر نیز با اشاره به اینکه شرکت مخابرات در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم سیستم‌های نوین را به تجهیزات خود افزوده است، بیان کرد باید وزارت ارتباطات نیز مساعدت لازم را در تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات پوشش‌دهی تلفن همراه و اینترنت داشته باشد تا در عصر ارتباطات بتوانیم پوشش تلفن همراه را در شهرستان را صد درصد حل کنیم.

وی در ادامه گفت: تقویت و آنتن دهی همراه اول روستایی بر عهده وزارت ارتباطات بوده و اگر زمانی از وزارت خانه اعتباری برای روستاها در نظر گرفته شود در آن صورت به ما محول می شود که دستگاه تقویت را نصب و یا مشکل را برطرف نماییم.

لینک کوتاه خبر:

https://ahalishanjan.ir/?p=9758

تیلیغات شما اینجاست

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پر بازدید ترین ها
  • داغ ترین خبر ها